Wednesday 11 December 2013

Hooyeahhhhhhh !!!

Hahhhh ! Ingat dak lagi ada sebelum ni aku cerita tentang novel My Precious Iris tuu? Alaaaa, yang kesinambungan daripada novel I Love You Stupid !
Hahhhh! Ingat ????? Yang ni laaaaa. :D

Taadaaa !!

Novel MyPI bestttttttttttttttttttttttttt sangatttttttttttttttttttt sampai aku dh terangau sorang sorang hehehe
Waktu aku baca kan, memang aku nangis sebab sedihhh sangat sangat. Sampaikan mata aku bengkak!!!
Tapi takpa, novel punya hal, aku dah tak kesah. Nak menjerit pun jerit laa. Nak nangis pun nangis lahh sebab novel ni best sangat sampai lupa habis semua benda. hehehe Hahh ni aku nak komen sikit pasal novel MyPI.


  • Hmm ok firstly, aku bagi lima bintang dekat kak Melur Jelita sebab novel dia memang boleh melembutkan hati aku yang payah sangat nak menangis-nangis ni kalau baca novel.
  • Secondly, aku nak berterima kasih dekat kak Melur Jelita sebab buat kesinambungan ni. Jalan cerita novel ni sangat meletops ! hehehe
  • Thirdly, aku memang suka Firman Ebrahim aka abang pedass berapi ! purrr meowwww Memang romantik, sweet, protecting, carring, suami mithali hah semuanya ada termasuk baran dia tuu hehehe :D
  • Dear Melur Jelita, kalau akak nak buat sequel untuk cerita ni pon saya tak kisah. Memang aku berharap pon Kot-kot laa akak nak buat kan kan ????? Dan saya nantikan karya akak yang seterusnya. 
  • Bila dah hampir nak tamat tu, kalau boleh aku nak baca slow slow jaaa sebab nak lambat habis. Kalau boleh nak baca lagi hmm
  • First time aku baca novel yang banyak bagi kesedaran kepada aku tentang ISLAM. Agama suci kita.
  • Walaupun aku kurang faham sikit dekat penghujungnya tapi aku rasa memang Firman koma. Bukan mati kalau tidak macam mana dia boleh jumpa Putera kan kan ???  
  • Hmm akhir sekali, aku harap aku boleh baca karya Melur Jelita yang seterusnya. :)
Hah yang ni plak imagination aku ja okeh untuk watak-watak novel.


Firman Ebrahim. Aku confue nak pilih..
Tapi first time kan, aku bayangkan Adi Putra. Lepas taw yang Firman tu kacukan Melayu, Arab, Cham, China lepas tu plak kulit dia putih. Terus hilang apa yang aku bayangkan.
Last-last, aku pilih.....

Ricky Kim as Firman Ebrahim :)

Iris Nur. Hahaha aku amik Emma Maembong sebab sesuai sangat :D

Of course, ni Doktor Aidan .

Hahh? Amacam?? Meletops dak?? Hehehe
Yang mana masih belum baca, wajib baca sebab memang best dan meletops ! Nanti kalau aku cerita lebih-lebih, tak pasal kena ketuk dengan akak Melur Jelita.

POTPETPOTPET BY ANISSALIAA

No comments:

Post a Comment