Wednesday 4 December 2013

Grade PMR menurun ???????

Marking grade PMR (info from KPM) :- 

67-A = Bahasa Melayu

67-A = Bahasa Inggeris

70-A = Pendidikan Islam

70-A = Sains

72-A = Matematik

75-A = Sejarah

75-A = Geografi

Aku tak sure betoi ka idaknye, tapi yang ni semua aku dapat daripada kawan aku dan dia pulak dapat daripada kawan dia dekat WeChat. 
Tapi kalau betoi mahu aku terjun bangunan jerit kuat-kuat wuuuuu. 
Sebab kan kalau gred turun, peluang cerah lah untuk aku dapat straight A's. hehehe
Yaa laa, ingat senang ka nak dpt ? Lebih susah dari confess dekat crush kita berenang dalam kolam yg ada jerung. Seksa jiwa dan raga -.- 
Tapi apa-pun, mudah-mudahan Allah SWT memberi kejayaan yang cemerlang dekat aku and Boonyang. Insyaallah :)

POTPETPOTPET BY ALIAA

No comments:

Post a Comment